သမိုင္​း

Theme images by Storman. Powered by Blogger.

Text Widget

Sports

Gadgets

Blog Archive

Travel

Definition List

Monday, July 4, 2016

Seats available for two Training open by British Council




ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီတြင္ Certificate in Secondary English Language Teaching အတြက္ ျပင္ဆင္ ျခင္းသင္တန္းကို ဇူလိုင္လႏွင့္ TKT Specialist Module (Content and Language Integrated Learning (CLIL) သင္တန္းကို ဩဂုတ္လတြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

အဆိုပါသင္တန္းသည္ Secondary အဆင့္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားအား လက္ရွိသင္ ၾကားေနေသာ ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ား၏ သင္ၾကားမႈဆိုင္ရာကြၽမ္း က်င္မႈမ်ား၊ ဆက္သြယ္ဆိုင္ရာ၊ တံု႔ျပန္မႈဆိုင္ရာႏွင့္ သင္ယူသူ ဗဟိုျပဳ သင္ၾကားနည္းမ်ားႏွင့္ သင္တန္းတြင္း သုေတသနဆိုင္ရာ ကြၽမ္းက်င္မႈမ်ားကိုျမႇင့္တင္ေပး ရန္ ရည္ရြယ္၍ ဖြင့္လွစ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

တက္ေရာက္လိုသူမ်ားသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီ သို႔Certificate in Secondary English Language Teaching သင္တန္းအတြက္ ဇူလိုင္လ ၁၈ ရက္မွ ၂၂ ရက္အထိ သင္တန္းတက္ေရာက္ရန္ စာရင္းေပးသြင္း ႏိုင္ၿပီး TKT Specialist Module (Content and Language Integrated Learning (CLIL) သင္တန္း အတြက္ ဩဂုတ္လ ၁ ရက္မွ ၅ ရက္အထိ သင္တန္းတက္ေရာက္ရန္ စာရင္းေပးသြင္းႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အဂၤလိပ္ဘာသာသင္ ဆရာမ်ားႏွင့္ ဘြဲ႕ရၿပီး စိတ္ပါဝင္စားသူ မည္သူမဆို တက္ေရာက္ႏိုင္ၿပီး သင္တန္းသား အေရအတြက္ ၁၅ ဦးသာ လက္ခံမည္ျဖစ္သည္။ Secondary English Language Teaching အတြက္ ျဖည့္ၿပီးသား form မ်ားကို ဇူလိုင္လ ၂၃ ရက္မတိုင္မီႏွင့္ CLIL သင္တန္းအတြက္ ဩဂုတ္လ ၅ ရက္မ တိုင္မီ ျဖည့္ၿပီးသား form လာ ေရာက္ ေလွ်ာက္ထားရမည္ျဖစ္ ေၾကာင္းသိရသည္။

Secondary English Language Teaching အတြက္ Application form မ်ားကို www.britishcouncil.org.mm/…/teach/development-courses/ciselt) တြင္ download ရယူႏိုင္ၿပီး (CLIL) သင္တန္းအတြက္ Application form မ်ားကိုwww.britishcouncil.org.mm/my/teach/development-courses/clil) တြင္ ရယူရမည္ ျဖစ္သည္။

ၿဗိတိသွ်ေကာင္စီမွ Teacher Trainer မ်ားမွ Cambridge University မွ စစ္ေဆးေသာ CLIL စာေမးပြဲေျဖဆိုႏိုင္ရန္ သင္ၾကားေပးမည္ျဖစ္ၿပီး သင္တန္းတက္ေရာက္ေၾကာင္း Certificate ေပးအပ္မည္ ျဖစ္သည္။ အေသးစိတ္သိရွိလိုပါက ၿဗိတိသွ် ေကာင္စီစာၾကည့္တိုက္ ဖုန္း - ၀၁ ၃၇၀၉၃၃၊ ၃၇၀၉၄၄ သုိ႔ ဆက္သြယ္စုံစမ္းႏိုင္သည္။
Credit to ==> Internet Journal

No comments:
Write comments